حضور در برنامه ها داوطلبانه و دوستانه بوده و مسئولیت هرگونه اتفاقی اعم از مالی و جانی بعهده خود افراد می باشد

Admin Logo
themebox Logo

تاریخ:دوشنبه 30 مرداد 1396-08:52 ق.ظ

نویسنده :یکی از همه ی ما

گزارش صعود به قله علم کوه

تاریخ اجرا: 26 و 27 مرداد 96

تعداد نفرات: 9 نفر

گزارش: ساعت شش صبح پنجشنبه 26 مرداد 96 از میدون آزادی به سمت کلاردشت حرکت کردیم، صبحانه رو در جاده چالوس نزدیک پل خواب خوردیم، ساعت 11 رسیدیم رودبارک . بعداز نیم ساعت استراحت با نیسان بسمت تنگ گلو حرکت کردیم ، حدود دو ساعت توی راه بودیم، ناهار رو تنگ گلو خوردیم، متاسفانه بعضی از دوستان با کوله های خیلی سنگین اومده بودن .

از تنگ گلو تا دشت حصار چال رو دو ساعته  از روی یخ های داخل رودخونه رفتیم، ساعت سه رسیدیم به حصارچال. چادرهارو بلافاصله برپا کردیم و بعداز چند دقیقه استراحت  کمی از مسیر صعود قله رو جهت هم هوایی بهتر طی کردیم.

ساعت 9 شب سوپ خوردیم و ساعت ده بچه ها خوابیدن، حدود ساعت 11 بود که بارونی که منتظرش بودیم با شدت هر چه تمام تر بارید و تا ساعت سه صبح ادامه داشت  همراه با باد و تگرک،  متاسفانه یکی از چادرها ضد بارون نبود و بچه ها کاملا خیس شدن و بعداز کلی امداد رسانی،  آنها را به چادر های دیگر انتقال دادیم.

ساعت شش صبح به سمت قله را افتادیم  . . . با توجه به بارش شب قبل کل مسیر برف و یخ بود که بچه ها خیلی خوب و عالی تا قله ادامه دادن ، حدود ساعت 11 و نیم بود که به قله علم کوه رسیدیم، مناظر اطراف قله خیلی رویایی و قشنگ بود .  قله کمی شلوغ  بود، پس از نیم ساعت استراحت و گرفتن عکس های یاد گاری ، به سمت حصارچال برگشتیم .